17.4.15

Tidak ada tajuk..


Assalamualaikum..

Sempena tengahari yang maha mengantuk ni, so tiba-tiba teringin nak update blog. Lepas dah bukak bahagian 'write new entry' ni..terus terdiam sambil sepi memandang laptop. 

"eh..aku nak tulis pasal apa ni?" blurrrr..

Otak ni dah asyik fikir pasal office dan site je, dah loading nak fikir pasal benda lain. Nak cerita pasal kerja aku, nanti syok sendiri pulak. Yelah..pasal kerja? Tengah jaga indon kat site..siapalah yang nak tahu. Projek pun baru nak stabil setelah macam-macam problem, Haa mai kaih pakat beli rumah dekat Gerik ni..huhu

Okay try sembang pasal GST? Eh yang tu pun orang dah muak dengar..takkan nak cerita pasal itu lagi tak habis-habis. Rungutan rakyat picisan macam kita ni bukan ada orang ambil peduli pun kan. Daripada everyday duk fikir pasal GST, banyak mana yang kita dah melabur untuk GST ni, maki hamun pasal GST..baiklah aku redha je. Berbelanja sekadar yang termampu.

Menteri feberet rakyat Malaysia, siapa lagi kalau bukan Ahmad Maslan kesayangan kita tu dah usulkan macam-macam untuk rakyat dia. Suruh kita bercucuk tanam, memasak sendiri dan yang terbaru kena berbasikal pulak nak pergi kerja. Huhu. Tak tahu nak react macamana bila part berbasikal tu. Cuba set depa yang try naik basikal dekat putrajaya tu dulu, maybelah ada rakyat nak ikut.

Cakap pasal politik ni memang boleh emo aku dibuatnya. Bukan sebab aku bencikan mana-mana parti..cuma aku tak suka dengan cara mereka yang menindas rakyat sendiri.

Eh dahlah buang masa cakap pasal benda tu..lupa pulak nak ucap Salam Jumaat semua! ;p



No comments:

Post a Comment