14.1.15

Buah hati maksu #part2


Assalamualaikum..

Just nak share gambar anak sedara aku yang paling kecik. Yang ni anak buah aku yang ke-9. Yang sulung dah 24 tahun dah pun, kalau aku keluar berdua dengan dia sebelum kahwin dulu..mesti kawan-kawan tanya "ni pakwe ko ke weh?". Besar dah anak sedara aku semua.

Yang ni anak abang aku dan paling debab diantara semua, namanya Aishah Nur Zara. Dan yang ni sorang je mata sepet ala korean girl sebab ikut muka mama dia aka kak ipar aku. Kalau ikut gen family aku semua mata besar-besar.

Dah belajar meniarap dak busuk ni

Zara dengan papanya aka abang aku

Besar dah dia

Amacam comel tak anak sedara aku yang sorang ni? Aku geram betullah tiap kali balik mesti nak peluk. Rasa macam seketul je sebab debab. Hehehe.





4 comments:

  1. Replies
    1. Thanks ada..comel tu comel..tapi dukung 5 minit je semput.

      Delete
  2. hahaha. comel giler. geram tengok.

    ReplyDelete
  3. comel + chubbynya dia..
    ea..,akak dah ada anak buah umur 24 tahun ya? wow..

    ReplyDelete