31.1.15

Convocation Basi

Assalamualaikum..

Sebelum tu jom tengok promosi best di Sini


Bila balik kampung ni, semua line phone takde. Terpaksa hidupkan internet celcom semula barulah dapat online. Hukhuk.

Elok je balik kampung tengok ada gambar konvo yang akhirnya sampai jugak. Itu pun minggu lepas baru dapat. Kenapa aku cakap convocation basi? Sebab aku konvo 11 Oct 2014 last year. which is 3 bulan lepas. Janji siap dalam dua minggu je, ni dah nak mereput tunggu baru la sampai. Hangin betul la aku dengan orang tu.


Kesian betul dekat aku, Orang lain lama dah boleh share gambar, aku jugak dapat yang last-last. Itupun dah ngamuk-ngamuk sikit. Ambil pakej vip konon nak gambar best. Tapi service..cehhh.

Maka dengan ini genaplah 6 bulan jadi wifey yang menganggur je. Huhu. Semoga Allah murahkan dan dibukakan pintu-pintu rezeki buat aku dan keluarga. Amin--

2 comments:

  1. wah wah.............!
    itu kira okay la ,ada la juga dr tak ada tau kak.
    masa konvo form6 dedulu , cikgu kabor gambar tak dapat2..habis burn duit bebudak yg order.. pftttttt....
    nsib saya tak 'melabur'.. huhu..selamat jga duit

    ReplyDelete