13.1.15

My Birthday Giveaway - by Dr. Shikin


Assalamualaikum...

Macam biasa aku join GA lagi untuk kali keberapa kali entah. Tapi macam biasa dari sekolah mesti luck tu kurang sikit. AKu tak pernah dapat cabutan bertuah tau. Sejak tadika lagi. Sobs. 

Tapi mana tau kalau ini rezeki korang ke kan, so jom le teman aku join GA ni. Bersatu teguh bercerai roboh. Haaa gitu kau siap dengan peribahasa lagi. Thanks adik Nana Liena tag akak ye :)

Mahu join? Mari tekan banner dibawah. Pelik pulak rasanya guna perkataan tekan. Haha.




Syarat-syarat:-

- Follow blog aku.
Nyatakan follower ke berapa bagi
New Follower.
- Buat 1 entri + tepek banner & backlinkkan ke entri ni.
- Tag seorang blogger yang tiada dalam mana-mana bloglist aku. 
Make sure dia tau ea :)
- Tinggalkan URL entri kat comment box.
- Tamat bila-bila masa. 
- Pemenang dipilih secara random.org


Hadiah:



Suit cover x 1 pemenang
Washing bag x 10 pemenang
Shiseido face mask hitam x 4 pemenang


Insan bertuah yang di tag?

***Gudluck ye ^_^***




6 comments:

  1. wahhh . shahril kena tag la . jadi insan bertuah yeee . hehehe . insyaAllah nanti shahril join !

    ReplyDelete
  2. thanks kak join..heheh
    jangan ckp mcm tu kak..hehe..ada rezeki tak ke mana...tak dapat..mungkin dpt yg lain pula.. :D

    ReplyDelete
  3. Thanx for joining & Good luck.
    GA tamat 11.59 mlm ni.
    Pengunguman pemenang pada /sebelum 31/1/2015.
    Diharap semua peserta dapat check senarai nama kerana takut ada yang missing
    #Berikutan masalah entri terdelete sebelum ni.

    ReplyDelete