23.1.15

Senarai Pemenang Segmen GA Jalan-Jalan Tambah Kenalan by Ema Hasan


Assalamualaikum..

Sebelum tu jom tengok promosi terbaru di SiniSini dan Sini


Sekejap je dah sebulan tarikh aku anjurkan GA ni. Seperti dijanjikan sebulan yang lepas, maka inilah hari yang dinanti-nantikan semua orang yang join GA aku ni. Ini adalah senarai pemenang yang join first GA aku haritu.

Pemilihan pemenang adalah menggunakan random.org. Apa result yang keluar aku ambil je, takde tukar-tukar. Sangat telus, mulus dan suci dalam debu gitu. Kepada yang menang, TAHNIAH aku ucapkan ye. Mana yang tidak, len kali boleh cuba lagi. InshaaAllah ada akan yang akan menyusul nanti.



Pemenang bagi first GA ni adalah 5 orang sahaja. Aku mention nama blog je lah eh sebab ada yang tak pasti nama betul. Dan insan yang bertuah tersebut adalah...

  1. Tempat pertama (topup RM30 x 1orang) : Emi Izzeyda Diary's
  2. Tempat kedua (topup RM20 x 1orang) : Eny Abdullah
  3. Tempat ketiga (topup RM10 x 3orang) : Always together, Papaglamz.com dan Budubilis Blog

Kepada pemenang, boleh tak bagi sekali lagi email kau orang. Nanti aku senang nak cerita details pasal hadiah. Thanks ye semua sudi support GA kecil-kecilan aku ni.


13 comments:

  1. pergh,,topup 30..! haha
    tahniah jga utk mereka.. :)

    ReplyDelete
  2. tahniah..bestnya dapat hadiah topup rm30..

    ReplyDelete
  3. Whatt...!!!!! Pemenang?? Hahaha.. Tq Kak Shima. Forst time dlm dunia blogging dapat hadiah ni...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah rezeki.. email saya izzeyda@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kerana memilih saya sebagai salah seorang pemenang..

      Delete
  5. Siapa dah bagi email ni, malam sikit sy email ye. Nak keluar beli barang dapur kejap..hehe. TAHNIAH SEMUA!

    ReplyDelete
  6. Waaaaaaa Akak tergejut ni tak sangka betul menang!!! terima kasih banyak2 Ema. Ni email akak, enyabdullah@gmail.com =))

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Heheh sabar..lain kali sy anjurkan GA kot menang ke..hehehe

      Delete
  8. Tahniah kepada semua pemenang ...

    ReplyDelete
  9. nadieyya1988@yahoo.com maaf lambat...sb kerja..jarang on plak :D ada GA lg g tau sy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nad..sorry baru perasan awak komen. InshaaAllah esok sy bagi hadiah awak ye :)

      Delete