14.1.15

Earn money with Nuffnang | CPUV #2 2015


Assalamualaikum..

Alhamdulillah pagi ni bukak je nuffnang dapat rezeki CPUV lagi dari DIGI. Terima kasih Digi! Masih memandang blog picisan aku ni. Walaupun hari ni dapat dua je, tetap kena bersyukur. Rezeki tu datang dari Allah SWT jugak kan. 




Okaylah kita cerita sikit tentang promosi yang sedang berlangsung dekat Digi ni kan. Sekarang Digi sedang mengadakan promosi baru dengan smartplan baru. Apa yang best dengan promosi ni kalau kita berdaftar dengan smartplan under Digi ni, kita boleh dapat smartphone free. Yup..it's FREE!

Coverage Digi pun sekarang dah improved tau, area yang tak berapa nak urban pun coverage dia sangat best. Tak percaya? Trylah promosi smartplan baru dari DIGI ni, mana tahu kot rezeki kau orang boleh jugakdapat smartphone free..weehooo~ Bukannya hanya satu pilihan smartphone, ada banyak pilihan terbaru yang boleh kau orang pilih.


Lagi cerita pasal Digi smartplan? Jom baca Free Smartphone with The Best DiGi Sale Ever! Dekat situ aku ada cerita lebih lanjut mengenai sale yang tengah Digi adakan dan beberapa jenis smartphone yang ditawarkan.



Selain tu kau orang nak tips tak bagaimana   Cara nak dapatkan CPUV dari Nuffnang




2 comments:

  1. Tahniahhh.. siap bagi tips lagi.. time kasih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks mas yana. Jangan lupa try tips yang sy share. Moga kita semua terus success tambah earning dengan Nuffnang. Hehe

      Delete