20.1.15

Earn money with Nuffnang | CPUV #3 2015


Assalamualaikum..

Sebelum tu jom tengok promosi terbaru di Sini, Sini dan Sini.



Alhamdulillah..cek Nuffnang pagi ni dapat CPUV lagi, kali ni dari Lactacyd pulak. Haritu Lactacyd ni sempat singgah dekat CPC campaign je. Kali ni singgah masuk CPUV pulak. Hehe kalau nampak iklan ni, ringan-ringankan jari untuk click click ye.

Eh kau orang tahu ke apa Lactacyd ni? Okay cerita sikit pasal Lactacyd ni ye. Lactacyd ni sebenarnya merupakan feminine wash untuk v-zone kita dan ianya berasaskan susu tau. Maksudnya pencuci Lactacyd ni sangat lembut pada kulit v-zone kita dan mampu bertindak sebagai pencerah. Mesti ramai dah tahu fungsi susu kan untuk kulit. Selain tu ada jugak beberapa produk lain tau,

Yang paling penting pH value dia memang sesuai untuk semua jenis kulit. Lepastu ada 5 jenis warna dan bauan yang kau orang boleh pilih, semuanya memang wangi-wangi dan comforting tau.Yelah takkan nak pakai feminine wash yang bau macam perfume pulak kan, kesian v-zone kau tu nanti.


The blue bottle: White Intimate - Untuk wanita yang lasak dan aktif bersukan atau beriadah, kerana peluh dan geseran berlebihan pada pakaian yang ketat boleh menggelapkan kulit di V area yang menyebabkan kurang berkeyakinan.

The orange bottle: Revitalize - Untuk wanita yang mahu mengekalkan keremajaan kulit V kerana ia mencegah kekeringan, menganjalkan dan mengandungi khasiat tambahan untuk mengekalkan kesihatan feminin.

Purple bottle: Nourish - Untuk wanita yang memerlukan penjagaan yang lebih melembab dan tidak mengeringkan.

Pink bottle: pH 3.5 - Untuk wanita yang mahu melindungi kawasan V daripada kegatalan, iritasi dan bau.

Green bottle: Lasting Freshness - Untuk wanita yang memahami bahawa kebersihan feminin adalah perlu untuk menikmati rasa segar dan bersih sepanjang hari.


Untuk yang dah bersuami macam aku ni, penjagaan v-zone kenalah dititik beratkan. Karang jadi pulak kes yang suami curang lepas tu salahkan isteri tak pandai jaga badan dan sebagainya. Ala cerita yang jadi viral last year tu kan. Kisah mah tu diduakan suami dengan janda, mesti ramai yang tahu. TAPI..buat yang belum kahwin pun wajib jaga jugak. Kenalah pastikan bahagian v-zone kita bersih dan selesa. Barulah selesa nak teruskan kehidupan seharian kan.

Tapi yang paling best, kalau kau orang just nak try dulu best ke tak bestnya Lactacyd ni. Kau orang boleh request untuk dapatkan sample free tau. Bolehlah tengok warna yang mana menepati citarasa kau orang. So nak sample free tak? Boleh layari www.lactacyd.com.my!


8 comments:

  1. alhamdulillah.. bestnye.. chaiyok2..!! sejak tgk semua cpuv on going.. berminat nak tahu lebih lanjut.. trime kasih dear :)

    ReplyDelete
  2. tahniah! rezeki thun baru hehe..

    ReplyDelete
  3. Congrats, Ema. Murah rezeki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks farah, moga sama-sama murah rezeki :)

      Delete