23.1.15

Senarai Pemenang Mini GA by Ema Hasan


Assalamualaikum..

Sebelum tu jom tengok promosi terbaru di SiniSini dan Sini


Alhamdulillah diber kesempatan menaip lagi untuk kali ni. Yang ni senarai pemenang untuk second GA anjuran aku private and limited. Hehehe. Yang ni sekejap je sebab nama pun mini GA kan.

Pemilihan pemenang adalah menggunakan random.org. Apa result yang keluar aku ambil je, takde tukar-tukar. Sangat telus, mulus dan suci dalam debu gitu. Kepada yang menang, TAHNIAH aku ucapkan ye. Mana yang tidak, len kali boleh cuba lagi. InshaaAllah ada akan yang akan menyusul nanti.


Pemenang bagi second GA ni adalah 9 orang sahaja. 4 orang dapat hadiah berupa topup RM5, dan lagi 5 orang akan tersenarai masuk bloglist aku. Aku mention nama blog je lah eh sebab ada yang tak pasti nama betul. Dan insan yang bertuah tersebut adalah...

Pemenang untuk topup RM5
  1. Dunia MRS Rongoks
  2. Contest & Giveaway
  3. Noor Izwani Eliyana's Blog
  4. Ini Blog CikBunga a.k.a Ciktim
Pemenang tersenarai bloglist
  1. Cerita Dari Jejariku
  2. Karimah Zulkafali
  3. Penulis Hingusan
  4. Watever I like To Write
  5. Macikz Konah

Kepada pemenang hadiah topup, boleh tak bagi sekali lagi email kau orang. Nanti aku senang nak cerita details pasal hadiah. Mana menang bloglist, nanti aku masukkan nama dalam bloglist ye, kau orang relaks je.  Thanks ye semua sudi support GA kecil-kecilan aku ni.




12 comments:

  1. hahaha..tak ada rezeki la ..tak apa2..
    congrats utk mereka..
    bg cepat2 details kalau lambat tolak ke sya terus..ahahah
    gurau ja..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dapat topup rm5 . heeee
    dari blog Dunia MRS Rongoks

    emel ika : cikrongoks@gmail.com

    :D

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah tersenarai dalam blog Ema :) Thank you :) Tahanih buat semua..

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada semua pemenang.

    ReplyDelete
  5. Ahamdulillah hehehe thanks Shima :) Ni email Nad nadratulsyazwana@yahoo.com Pemenang yang number 2 contest & giveaway tu :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah. :) Ni emel saya:

    noorizwanieliyana@gmail.com

    ReplyDelete