20.1.15

Buat duit dengan Churpchurp!


Assalamualaikum..

Haritu aku ada share pasal Nuffnang dan CPUV kan. Lepas tu ada janji nak cerita pasal Churpchurp kan. Okay yang ni aku nak tunaikan janji aku tu. Aku mula sign in Churpchurp ni hujung bulan 10 last year.

Mula-mula tak pasti jugak, macamana nak earning dengan Churpchurp ni. Boleh ke buat duit dengan Churpchurp, aku pun banyak melakukan kerja-kerja meng'Google'. Banyak jugaklah tips dan info yang aku dapat berkenaan dengan bagaimana nak buat duit dengan Churpchurp. Walaupun 2 minggu pertama agak slow, tapi tetap tak putus asa. Huhu.

So lepas dah habis kaji, tengah bulan 11 last year barulah mula share iklan sana sini pasal Churpchurp punya kempen ni. Alhamdulillah ni rezeki yang aku dapat lebih kurang 2 bulan berkempen.



Takdelah besar mana pun macam blogger famous yang lain, tapi agak puas hati jugaklah kalau usaha aku ni menampakkan hasil. Moga terus dimurahkan rezeki untuk tahun 2015 ni. Amin~

Jom tolong click click kempen yang ni pulak ye;

**moga Allah balas jasa kau orang** 


5 comments:

  1. saya klik2 ..

    dah daftar dah.. cuma penat tunggu cek ja..hahaha

    ReplyDelete
  2. kt blog sy dh lama ad churp2 ni tp sy xtahu mcm mn nak guna.last2 sy biar je..rsanya xde masuk income pon..

    ReplyDelete
  3. wahh..best jugak nampaknya churp2 ni..saya pakai 8share je...baru je lepas cash out...semoga dapat cash out lebih banyak awak..

    ReplyDelete
  4. Thanks semua. Ni pun baru bermula ni, kalau rajin..banyak sy share..kalau malas biar je auto share dekat twitter. Hehe

    ReplyDelete