18.1.15

Wanita cedera parah dimuka diserang ketika OT


Assalamualaikum..

Sebelum tu jom tolong Klik Sini


Tak tahulah apa nak jadi dengan dunia sekarang ni kan. Perlakuan membunuh dan mencederakan orang bukan lagi perkara yang jarang kita dengar. Setiap hari ada je cerita dan kes terbaru tentang benda-benda macam ni.




Kejadian yang terbaru dikatakan berlaku di Puterajaya terhadap seorang wanita yang cedera parah dimuka setelah diserang oleh seorang lelaki yang berjawatan juruteknik yang turut bekerja dibangunan yang sama dengan mangsa.

Kejadian bermula ketika mangsa sedang melakukan kerja overtime pada pukul 8 malam semalam, mangsa telah menghubungi bahagian penyelenggaraan dan kawalan bangunan untuk maklumkan beliau masih ada dipejabat dan meminta untuk lampu tersebut untuk terus dihidupkan.

Namun suspek tersebut telah naik ke pejabat mangsa ditingkat 24 kerana mengetahui mangsa sedang bekerja berseorangan dan cuba melakukan perkara yang tidak senonoh terhadap mangsa. Mangsa yang terkejut dengan perlakuan tu cuba untuk melawan, berikutan itu suspek menjadi berang lalu mencerakan mangsa.

Dengan sedikit tenaga yang masih berbaki, mangsa berjaya untuk lari menyelamatkan diri ke cafe berhampiran untuk mendapatkan pertolongan. Suspek juga berjaya ditangkap oleh orang ramai dan diserahkan kepada polis.






1 comment:

  1. saya ingatkan dia kena simbah dgn sos/cecair..rupanya2 darah ya..! takutnya sekarang ni.. huhu..dduk rumah pun tak jamin selamat..inikan pula di luar..bahaya jga ot sesoarang..lg2 perempuan. T__T

    ReplyDelete