19.1.15

Monday Madness : Susulan #AJL29


Assalamualaikum..

Sebelum tu meh buat amal jariah pagi-pagi dengan Klik Sini


Semalam sepanjang berlangsungnya #AJL29 ada tak kau orang rasa apa yang aku rasa? Rasa macam nak muntah je dah dengar perkataan Qu Puteh. Aku sampai tukar siaran kejaplah gara-gara nak ambik angin dengar perkataan lain pulak kan. Setiap kali dengar, kalau aku mampu rasa nak buat macam ni je...


Mana taknye, iklan pun pasal dia. Dalam #AJL29 tu sendiri pun dah berapa kali cakap benda sama je. Dasyat pengaruh Qu puteh ni. Selain iklan Qu Puteh ni, ada satu lagi iklan yang aku duk perhati je..haha


Safiq rahim main bola dengan kucing, pun bolehhh. Dua  tu je iklan paling menusuk kalbu dan mata aku. Kahkahkah.



1 comment:

  1. tgk trailer ajl pun ada qu puteh,dia nak promosi besar besaran kak..sampai annoying ya..hehehe..
    yg iklan ke 2tu pun sya tukar channel bila nampak kat depan mata..karang mulut asyik kritik ja baik tukar channel..hahaha..

    p.s/klik2

    ReplyDelete