11.1.15

Permainan Legend Anak-anak 80-an


Assalamualaikum..

Alamak kantoi dah tua kan. Sebab aku ni sebenarnya lahir batch 80-an. Siapa yang membesar sezaman dengan aku, mesti korang ingat kan permainan-permainan yang best zaman kita membesar. Ni pun aku jumpa gambar sebahagiannya je. Yang lain dah tak jumpa dah. Nama pun dah tak ingat.


Peluru pistol ni.

Bau dia memang aku suka..

Bestnya tiap kali dapat main game ni.

Teringat arwah abah belikan benda ni dekat penang masa aku kecik

Hahah abang aku pernah buatkan senapang ni untuk aku..sakit oww kalau kena.

Lepastu main tuju guli, aku sorang je perempuan.

Teringat pulak memori zaman kanak.-kanak aku dulu. Walaupun lahir dah kira hujung 80's tapi sempatlah merasa semua ni.  Budak-budak sekarang memang membesar dalam zaman yang tak adventure. Tu belum lagi dapat mandi manda dekat sungai dengan abang-abang. Macam biasa perempuan aku sorang je. Nasiblah ada abang-abang suka melayan. Haha.



3 comments:

  1. saya 90-an..muda la..hahahaha..
    sya pandai main game tu ja..selalu jga berebut dgn adik beradik lain main,game sama ja,tak mencabar langsung..ya la,mana ada handphone canggih2 kan..hehehe

    ReplyDelete