11.1.15

Free Smartphone with The Best DiGi Sale Ever!


Assalamualaikum..


Teruk betul line kebelakangan ni. Hampir gila nak update blog namun line adalah seciput cuma. Maka dengan bermaruahnya cuba pakai digi line kepunyaan asbeng, wakaka..thank god it helps..a lot! Feuhhh~ *lap peluh kat dahi*

Memanglah kena tambah satu lagi azam 2015 aku untuk angkat kaki dan berhijrah untuk menjadi komuniti jemaah kuning pulak. Tapi taknak gemok macam sikuning Digi tu ye. Bukan saja-saja actually nak berhijrah ni. Selain coverage dia pun best, ada lagi hal lain yang membuat aku tertarik hati. Apa dia? Jeng jeng jeng..




Sekarang..Digi tengah buat tawaran terhangat dan terlajak laris, haruslah aku kena cuba. Mana tahu rezeki tahun baru nak dapat new phone kan. Apa kebendanya pulak tawaran Digi yang hot meletops sangat tu? Nak tahu lebih lanjut, jom klik banner diatas dan dibawah. Hamboii tamak haloba sangat kan kau mak jemah, atas bawah apit banner.




Tapi memandangkan aku tengah baik hati ni. Mood pun suam-suam kuku je, so meh aku nak cerita serba sedikit tentang tawaran terbaik dari Digi ni.. 

Dengan Digi SmartPlan yang terbaru sekarang, kau orang berpeluang menang smartphone yang latest lagi ohsem! Antaranya adalah Xiaomi, Mi 3 dan Redmi Note 4G atau Samsung GALAXY Grand Prime. Gila tak best? Mestilah best kalau tanya kat aku. Free kot. 

So tunggu apa lagi? Jomlah cuba sekarang. Sign up dengan Jualan Terhebat Digi lepastu boleh menikmati extra berganda untuk call dan sms pulak lagi. Mogalah ada rezeki kita semua kan. Who knows right? ^_^

Untuk maklumat lanjut boleh tengok di  Jualan Terhebat DIGI!


2 comments: